24.8.12

Nolo juttu!


Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun kylällä alkovat kuiskuttelemaan että minä olen niin saamatoinen ja vaivanen, etten emäntää saa eväissä pidettyä, että on niin laiha ettei housut jalassa pysy. Onhan  hän tieten ollu ahkerasti liikenteessä ja puhunu jostain kuurista, olen minä hälle evästä kantanut ja ruusujakin tuonnu, kun on niinku kiinnostus, ihan mustasukkaisuudesta uudelleen virinny.
Minä sitte hältä tinkaamaan, että mitä ne on nämä puhheet, nälästä ja housujen putoamisesta? Nin mulle kerto ja sisko vahvisti, että on tuo laihdutuskuuri menny niin hyvin, että sisareni luona kahvipöyästä noustessa oli housut puota, eikä siittä ole syytä ko riemastua. Ja että mukavaa tuo sinustakin on, sano huomanneensa. Kyllä minun mieleni tuosta niin keveni kuten emännältä paino, että rinta rottingilla nyt kylällä kuljetaan.

Ei kommentteja: