8.6.09

Ohi on! vaalit?

No niin palataanpa normaaliin päiväjärjestykseen.

Vaalit on käyty ja ääniä tuli 0 budjetilla 85 siis varsin edullista äänestäjillekkin. Suurkiitos äänestäneille, olen kaikesta huolimatta vakuuttunut että ymmärrykseni maailmantilasta ja uhkaavasta ”kehityksestä” on saanut teidän arvostuksenne elämää rakentavina kansalaisina!

Arvostan sitä että ääniänne en ole ostanut, enkä myöskään maksattanut veromarkoilla, vaan olen julkituomalla käsityksiäni täällä nettipalstoilla, (nykyisin) tai muutoin elämäntyössä tuntemuksenne ja huomionne ansainnut.

Valitettavasti on niin että aika ajoin vastuullinen ihmisyys jää ”eläimellisyyden” jalkoihin ja ahneus saa vallan ja johtaa elämää tuhoon.

Minun osaltani nämä vaalit oli taatusti viimeiset, joten vielä kerran kiitos kaikesta tuesta jota olen poluillani elämässä kohdannut.

Varmaankin seuraava kirjoitukseni on vaikkapa tarinankerronnan kisasta, täältä Sodankylästä, varmaan jotain vähän hupaisampaa.

Että näin! Minun osalta.

1 kommentti:

Hepsu kirjoitti...

Hei!

Kiitos vinkeistä ja kommenteista, ainakin vinkit tulee tarpeen :D Blogini on siis nykyään suomen blogilistalla. Kalastelen sieltä lukijoita, jotka ovat kiinnostuneet musiikista kuten minä :D