1.3.07

Maaliskuu alullaan 1 pvä

Kerronpa ensin että olin eilen paikallisten ehdokkaiden kanssa paikallisen lehden haastattelussa eli Sompiossa ja kolmehan meitä on täältä Sydänkylältä. Minusta toimittaja oli paneutunut asiaan ja kysymykset oli kaikkea sitä mitä niiden kuuluukin olla kansanedustajia valittaessa. Luotan toimittajaan tässä tapauksessa, sain hänestä täysin vilpittömän kuvan. Niin että jos lehdessä on jotain epäoikeuden mukaisuutta se todennäköisesti menee päätoimittajan piikkiin ainakin minun mielessäni. Minä koin asian niin että nämä koulitut kaverit opitun tuntuisesti ja uskoen oppimaansa ja ikäänkuin sisältä lämpimästä ja myrskyltä suojassa tulkitsivat todellisuutta. Ilman todellisuuden kokemusta se mielestäni jäi pitkälti kuvitelmien varaan. --------- Tänään lähdin klo 8.00 maissa liikenteeseen kylän maailmallakintunnettu taiteilija tauluineen matkassa, näyttelyn pystytys Kemissä että käykääpä Sankarikadulla, olikohan se, Galleria Voima, katsomassa näyttelyä. Siltä osin siis reissu meni hyvin, mutta muutoin minun osaltani vähän heikommin. Minulla oli vaalimainoksia matkassa ja tietysti niiden mittojen mukaan jotka oli Rovaniemellä ja Sodankylässä annettu, mutta tietysti piti olla niin että Kemiläisillä oli oma mitoituksensa enkä ollut varautunut siihen että sovellutuksia joutuu tekemään paikan päällä, joten homma jäi tekemättä. Lupasin jatkaa tuota Nyrkkipostin kirjoitusta, se saanee vielä odottaa vuoroaan mutta eiköhän se tästä. Lauantaina olen sitten Lapinradion tentissä 4:n puolueen kanssa 15.30 - 16.00 Kerkiääkö siinä juuri muuta sanoa kuin hyvää ilpäivää, kirvesvartta. Se ainakin on ennakoitavissa, puhun kokemuksesta, että sitä ei kysytä mihin haluaisimme vastata. Se on ollut radio Suomen "viestintätapa" jo lähes parikymmentä vuotta. Toivon mukaan eivät lue tätä ennen lauantai iltaa. 77

Ei kommentteja: