7.1.11

Brändi

 Brändi


Ei vaadi suurtakaan ymmärrystä tajuta että aikamme maailmassa vika on ahneudessa, kaiken kasaamisessa, keskittämisessä ja omimisessa. Tuo lienee tuttua jo faaraoiden ajoista, maanomimisesta ja teollistumisesta, tähän päivään ja "tietokoneiden" aikaan. Ymmärtää kuitenkin tulisi että uusi aika luo mahdollisuuden elämän rakentamiseen ja tuotannon tuomiseen takaisin paikalliseen, itselliseen hallintaan ja ympäristöön joka on ihmisläheisesti hallittavissa ja turvallinen.
Suomesta puheen ollen on aika nostaa ja vapauttaa Suomi-neito lamasta lentoon ja omille siivilleen.
Miljardeja ja miljardeja hiilikuitusiivistä joilla on mahdollista lentää ilman polttomoottoreita, ihmisen toimiessa koko painollaan ja tehollaan yhtenä lihaksena, siinä on Suomen brändi.
Vakuutan että tässä ei ole kysymys pilasta vaan tämä on täysin mahdollista. Vakavalla mielellä asiasta kiinnostuneille olen valmis brändiä selvittämään ja esittelemään tarkemmin.

Ei kommentteja: